19 april!

Idag fyller min kära syster 25 år så grattis till henne! Förstå att Tiden går fort alltså!

Men men idag har jag tagit steget in i tradera livet! Jag har blivit medlem och budat på mitt första plagg som jag innerligt hoppas att jag får! Det är ju nellyoutfit kväll den 7 och då ska man vara extra fin! så budade på en riktigt söt och NY klänning från någon egen designers eller nåt skit ja vene, som sagt jag är ny där! Men den är riktigt fin och jag hoppas att jag får den. 7 dagar kvar innan jag får veta om jag inte kan deal upp något med säljaren haha jag ska allt försöka :) men här är den iallafall :)



Nu ska jag gå ner och Simma och sola med Carro tror jag om hon vill följa med sen så ska jag åka och fira min syster och sen sak jag hem till mamma :) tjoingeling!

Kommentarer
Postat av: Catta

Sjukt snygg klänning <33 Vilken fin blogg du hade gumman <3 :*

2010-04-21 @ 18:45:05
URL: http://cathauiina.blogg.se/
Postat av: JEnny

Tack :) Du har med en superfin blogg! Alltid något intressant att läsa i den :)

2010-04-21 @ 18:49:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0