17april

GRAAAAAAATTIS JULIA KNUTSSON PÅ DIN 18ÅRS DAG, GÅRDAGEN VAR RIKTIGT ROlIG, TACK FÖR JAG FICK KOMMA !!!

Julia hade som sagt sitt 18års firande igår och vid 12 slaget så åkte hon, ja och Julias syster  Elin ner till Otten och lyckansostar var vi för v kom fortfarande in på fribiljetten så vi slapp betala :D riktigt tur där! Vi dansa hela kvällen och det var bara riktigt kul, Nu väntar vi bara på att christine får följa med också dock dröjer det lite hon fyller i September :( Men förstå vad kul vi ska ha när alla vi kommer kunna gå ut :) Vi stack till otten och där var djävulen från ballar av stål, lite kul faktiskt och inte bara han var där utan hela Finspång kändes de som, Ialafall hela cng, men det var kul, träffade även lilla Emma Andersson där som jag inte träffat sen innan thailand så det var också kul, ja vet allt var kul igår!  xD

Alla bilder här är från Christines blogg eftersom att jag inte hade med mig min kamera dit och min mobilkamera är bara bra när det är dagsljus aldrig annars^ men jag tänkte att jag länkar hennes blogg så kan ni kika där också :) http://www.chriistiinees.blogspot.com/

Här kommer lite bilder från igår ( OBS, VARNING JAG ÄR GUL PÅ ALLA BILDER, (hoppas det bara var ljuset ) XD)

Jag Julia och Kicki :)


Julia :)



Jag( Gulingen )


och Christine ( Kicki ) :)

Kommentarer
Postat av: Kicki

Ja fyfan va kul de kommer bli när ja ÄNTTLIGEN fyller 18 :D:D:D

2010-04-17 @ 15:12:21
URL: http://Chriistiinees.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0