12 April

HEEEEEEEEJ !!
Idag var det god mat i skolan, jag har ansökt om sommarjobb av skolan sedan har jag även ringt Henrik Kuula eftersom han, jonas eklund och kristoffer adolfsson inte var i skolan imorse hmm varför var de inte det? Jo för de trodde de var lediga eftersom det tydligen var "kärnvecka" men det var det ju inte så de fick ta och pallra sig till  skolan lagom trötta, men denna dagen har jag hunnit med mycket förutom el. :S Ja är i samma grupp som eklund och kuula och vi har inte gjort ett skit. Vi har inte någon lärare heller, Kommer inte ha någon på hela veckan och det innebär att det kommer bli rätt kämpigt eftersom vi inte kan börja ens :S

aja sommarjbben då;

1 handsvalet på sommarjobbet blev samma som förra året, Barnens IT-Teknik dagar, anställd på Siemens då.
2 handsvalet var Alstom
3 var bara Siemens då kan jag hamna var som helst på hela företaget :)

Jag vill verkligen ha på samma ställe som förra året eller på ppc men ppc är inga ägare av skolan och då har inte cng rätt till några jobb där och sedan barnens it och teknik dagar har hur många som helst sökt och rektorn verkar vara pigg på att ta in nytt folk den här gången, fyyyy :( Jag Lukas, Lisa och Jerry som hade förra året var jättebra arbetsgrupp för vi hade skit kul :)  Vi får la se, nu måste jag kila till bussen! hejdå :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0