10 april

Hejsan, de senaste dagarna har jag vart med Carro Björklund osm kom hem från england förra fredagen. Det har varit jätteroligt att få träffa henne eftersom vi inte setts sesn innan jul eftersom hon åkte andra januari till London. Om allt blir som planerat så ska vi ses idag med, typ någon fest eller nåt i stan men ja vene. Hon sover nog fortfarande sen vet jag att hon sov i stan så vi kanske får ta en fest en annan gång. Fast så säger vi jämt till varandra. För vi ses alltid hemma men vi har aldrig festat tillsammans så det skulle ju va kul och se lilla Caroline Dansa för en gång skull :)

aja, Nu sitter jag i min säng ganska trött efter gårdagen som också var riktigt toppen. vid fyra tiden åkte jag in till stan med Caroline för hon skulle handla en jacka sen på hem vägen så upptäckte jag att jag var lite tidig eftersom att Erica fyllde 18 år så skulle jag, emma och adam sen två till komma dit och pelle såklart. Men de andra två kunde tydligen inte så det var lite tråkitg, Jag vet inte vilka dem var så det hade varit trevligt att träffa dem. Men vi hade det jätteroligt åt GOOOOOD tacos och sen spelade vi lite frågesportsspel och sånt , Det var riktigt kul! Det var länge sen vi hade någon sådan kväll överhuvudtaget så det blev toppen och jag tackar stumpan för att jag fick komma och hoppas hon fick en bra 18års dag! :)

Senare ikväll ska tydligen Louise och Henrik komma hit så jag måste städa mitt rum för just nu ser det hemskt ut. eller aah det är massa kläder som legat i resväskan som ska ner till tvätten bara. xD Men det roliga var att louise skrev till mig nu bara Jenny bikinin som jag köpte var ju för liten , vill du pröva den då? För den är verkligen jättefin. Jag bara ehm ja visst det kan jag väl göra. Hon bara men du får kanske BETALA en 100 eller något för den men det blir ju ändå 150kr i RABATT. hahaha jag bara ska du sälja bikinin till mig jag är fan din lillasyster XD hon bara men betala i natura då typ att du och jag umgås en kväll går ut och äter eller något, Som om jag och min kära syster inte kan göra det ändå ;) förlåt lollo men det var lite kul XD Men jag kanske kan pröjsa en 100 för den om jag vill ha den så kanske vi kan gå ut och äta också! :) Haha , aja nu måste jag skriva klart min novell som är till svenska b. :S Sen ska jag fixa mig för att sedan vandra in till stan. Pusss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0