Later

Klockan är 23.09 när jag börjar inlägget , vet egentligne itne vad ja ska skriva men ja hittade en julklapp åt min storasyster iallafall. Hoppas hon blir glad för den, sen hittade jag även en jättefin tröja på med KNAPPAR, Lisa letar efter sånna tröjor som en galning ,hon hittar de aldrig och ja hittar de jämt^^ hahah jag lägger nog in en bild på den någongång nästa vecka när ja har min egen dator.

Imorgon ska jag kanske träffa emma på kvällen, vilket ska bli riktigt kul eftersom det var så himla länge sen. Hon och nisse frågade också om jag ville va me de imorgon, Var inte säkert att Emma skulle dit men om hon ska hänger ja nog med. Känner att ja måste komma ut ur lägenheten och hitta på något annat än plugga och träna hela tiden. Jag måste få ett leende på läpparna igen. Ett leende som inte är falskt.

Erica, Tack för att du ställer upp på mig. Jag önskar vi får mer tid för varandra och kommer varandra närmre igen. Du är min bästa vän. Jag älskar dig!

Kolla gärna in länken, Riktigt rolig faktiskt!
http://existenz.se/out.php?id=18666

Tjing!


Kommentarer
Postat av: Marcus

Haha den där kjell vet hur man tänder en grill!

2009-12-01 @ 01:45:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0