8 November

Hejsan !
helgen har varit händelserik kan man väl säga.
Fredagen var en hemmakväll senare på kvällen fick ja besök av Erica, Pelle , Adam och Emma. De stanna inte så länge men höll mig sällskap ett tag. och ja älsakr de , de är mina bästa vänner ! ursäkta min fin fina stavnign !!

Lördagen : ja då var jag på match i jönsbergskas hall, Evas son spelade någon Jönsbergska cup typ , alla i hela norrköping fick anmäla lag.. ^^ han var duktig en i hans lag klacka in bollen i mål^ skills säger jag bara !

Senare på dagen åkte aj på dop och efter dopet så åkte ja till Linköping och träffa en gammal vän ^ vi har inte setts på ja vet inte hur många år så de va riktigt kul ! :)

Sen imorse när ja vakna så har jag så fruktansvärt ont i benet, ja kan inte gå normalt och ja börja tjuta förut när jag reste mig upp och skulle hämta bärbara datorn för forts. plugga. jag vet inte vad det är. men ja vill bara skriiiiiiiiiiiiiiiiiika ! :(
pusshje !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0