6e november

New start = new blog

Hellu !
Efter en veckas praktik så är jag tillbaka i skolan. Har egentligen matte nu men jobbar me annat som känns lite viktigare. Har precis skrivit klart talet och pm't till NP i svenska B som ska vara inlämnat på måndag. Tänkte även göra engelskan som ska in idag. Special uppgift saken har jag inte ens fått så den kan jag inte göra och den ska vara inlämnad idag. Jag har fan kämpat gärnet för att få den så  jaaaaaaaaaaaaaaaa oooorkar inte tjata mer på mina kära klasskamrater! På måndag har jag även historia prov som jag ska plugga till idag , imorgon och på söndag. Jag vet ni är avis på min härliga helg som jag ska ha! :7
Nu måste jag fortsätta plugg plugg pluggiplugga !
tjing tjong !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0