26 November

Just nu sitter jag på rast. Johan är på dh och daniel dumpa mig vårt "pluggbord" idag i skolan, så det är bara jag och Christian som sitter här nu. Men han är rätt duktig på att underhålla folk så det är kul ändå. Men jag saknar Johan och Daniel. :( buääääää

aja över till de normala nu. Plugg plugg plugg och mer plugg i skolan , de suger stenhårt, ursäkta språket. Ens humör är inte på topp och det är svårt att se glad ut då. Ledsen för det. Vid 11 är de lunch sedan stan och då ska jag fika med Hanna ! sedan bär det av till momor och då kmmer mamma så ska vi hjälpa henne och handla Det är så skönt att vara hos mormor , det är som att ens alla problem försvinner för en stund. Jag vet inte hur hon bär sig åt. Men hon gör det bra. Nu ska jag fortsätta jobba.
Tjing!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0