27 November

Idag är det den 26 November och jag sitter i skolan as usual. Jag ska egentligen jobba matte, men det är så himla tråkigt så tom. rapporten är roligare och den känns även viktigare just nu. Mamma jag ska skärpa mig ( hon läser min blogg ) haha. Idag går jag till fyra, inte kul inte kul Men har special idrott och undrar hur mycket bajs ja får när peter får reda på att jag inte är klar med uppgifterna han gett oss ( ytterligare ett förlåt mamma jag ska skärpa mig) Men det är så mycket just nu och jag vet inte hur ja ska hinna och orka med allt. Men presonligen känner jag att träningen är viktigast just nu eftersom det är föreställning om tre veckor och cirkusen säger att jag ska vara där och träna , vilket jag vill med eftersom det är så himla roligt, och skolan säger att skolan är viktigast och det säger mamma med. :( Igår missade jag träningen pga allt plugg jag hade att göra. Men det lönar sig ju eftersom jag snart är klar med ENA uppg. iallafall. Oh varför sitter jag och bloggar när jag egentligen är en halv sida från klar. Oj vad ja är vimsig. MEn ska samma , senare efter fyra ska jag handla julklappar med Izabell och så ska jag försöka få någon som kan färga hår att färga mitt, min utväxt är inte fint. Mitt hår solbleks så himla mycket sedan under vinterhalvåret så blir det stenmörkt och det ser ut som jag färgat håret innan :p så de ser puckat ut :P så ska färga det mörkbrunt!  Oj nu måste ja fortsätta jobba!
tjing!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0