25 November

Dagen började med att jag försov mig så det var 10min kvar tills bussen gick. det var bara springa, när ja sprang ramla jag såklart i lera och ena byxbenet är lerigt. när ja kom fram så var bussen försenad och ja insåg att ja kunde ha gått. när man kommer till skolan så är det bara plugg och mer plugg. Oh vilken härlig dag!

Nu har jag precis tagit en varmt skönt bad och det gillades stenhårt kan ja säga. Det behövde jag verkligen. Lite tid för mig själv. Imorgon är de skola till lunch sedan fika med Hanna som jag inte träffat på flera år. Det ska bli kul och spännande faktiskt sedan ska jag följa med mormor och mamma och handla och sen blir de träning. Fullspäckad dag, jo tack! Hoppas den börjar bättre än denna i alla fall!  Nu ska jag föna håret, lite tjej är ja allt! Tjing !

Idag bjuder jag på en urtjusig bild med kanintänder på mig i från frankrike! :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0