23 November

Ledsen att ja inte uppdaterat ! ( som vanligt ) men men , igår var iallafall jag och hanna inne och kollade på idolerna. Ja höll för öronen pga alla jävla äckelflickor som skrek RABIH hela tiden. ja var dock där för att se Eddie och Nicklas om de var likabra i verkligheten som de är i tvrutan. Jag blev inte besviken. Jag fick faktiskt en kram av Eddie med, men nicklas dissa mig. Förstår de dock. Måste kännas riktigt kul att bli uppskattad men ändå så sjukt jobbigt. Tänk att inte ens kunna gå utanför dörren utan att några småflickor står och skriker. Ja avundas de för att de klarar av pressen. ja skulle aldrig palla de. Men jag förstår inte heller hur de små flickorna orkar skrika så himla mycket min röst skulle ta slut och vore jag någon av idolerna skulle ja inte ha någon hörsel kvar ^ Fast det är ju inte ofta vi har några kändisar i Norrköping., Vi har ju dock Viktoria från idol förra året som jobbar på gina om ni nu inte visste det. Sen ser man ju alltid Pontiak ibland och just det mina killkompisars favoriter med Elin Grindermyr ^^ Men de är inga toppkändisar direkt ^^ så det är klart att de blir hysteri när några från idol kommer. De va nog iallafall sista gången ja gick på något sånt hysteri. Jag hör hemma på skolan i lilla hålan som heter finspång. Läser mitt kära elprogram som ja dock fick ryck på idag, tänkte vara duktig och faktiskt göra binära talsystemet uppg. tror ni ja fatta något eller :/ inte ett skit va typ när 2^1* 1+ 2^3 = 10110101 nåt , de ja skrev stämmer inte riktigt men de såg typ ut så xD ja kom inte så långt i häftet med andra ord. inte ens smarthuvudena som läser matte C förstod och hur ska då ja förstå som fick 2 poäng på nationella i matte B, ja fick sämst resultat av alla som gjorde np xD haha :P så ja håller på och läser om kursen nu. Det går lite bättre. sakta men säkert kan ja säga :P blir nog klar till våren ^^:D
Ig på nationella i svenska B med tror ja JIPPI !! talet gick as bra, fick inget negativt på det utan bara positivt, men skrivningen [ VARNING FÖR DÅLIGT VÅRDANDE AV SPRÅKET ] kan ju ta sig någonstans  , fick en total black out, om man nu säger så, ^

Men men , imorgon ska jag i alla fall träna cirkus igen. Det ska bli riktigt kul var en vecka sedan ja tränade nu eftersom ja hade öppethus i skolan hela förra torsdagen och igår missade jag träningen pga att ja var och kolla på idolerna som sagt. Men nu är det hårdträning. Jag får inte missa en enda träning tills jul nu. Nu ska Jenny Tjäder bli starkade och smidigare och vigare än Pippi Långstrump.

och på tal om annat så älskar jag min väska ja fick av mamma som hon fick av farmor, [ Den är gammal:D]

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0