14 November

Bara varit hemma, gjort lite tjejsaker med en viss Erika Wall. Vi har bland annat gjort ansiktsmask XD sjukt snygga var vi :P men känns bra nu. Sedan baka vi även chokladkaka toppade med hallon , den såg godare ut än vad den var :P men ja ska inte klaga. Den var fortfarande väldigt god. :D
Skulle gått ut och gått med Emma men de va lite som kom i vägen. Så det blir imorgon istället. Nu sitter jag och äter godis och dricker cola. Jag har ju försökt att äta godis i typ tre eller fyra dagar nu men alltid något som kommit iklämm där. En viss liva, hund, åt upp det. och sen handlade jag en chokladkaka dagen efter men den var inget god, så den åt ja inte heller. köpte den nya Toffe Valnut , inte gott :/ smaka Kaffe konstigt nog. Sedan igår skulle ja äta men då gick jag till koffa. Köpte godis men de blev inte att ja åt mkt av de :P hahha :P så nu sitter jag äntligen me min godispåse som jag inte gjrot mig förtjänt av men sak samma :D lite fett är bara bra !! puss på er.

Tjing !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0