11/11

Idag är det den 11 November och vad händer då?...

......Precis inte ett skit !!!!

Så vad ska man göra?  Jo jag slutar vid 4. då tar ja den bussen till skärblacka så möter jag mamma där och åker me henne till åby. " förmodligen ". Sedan ska jag nog ta en lång promenad. Fråga Emma om hon vill ut och gå om hon är ledig såklart. För nu har mitt ben blivit mycket mycket bättre och jag kan gå normalt, men de känns mär jag går men ja går fortf. NORMALT ! det är huvudsaken :D

Nu sitter jag i skolan och ska plugga egentligen men det är de att ja inte vet vad ja ska plugga på. BRA INFORMATION DÄR ! Jättekul Bara Hej IG. :(

Aja ska väl försöka hälsa mitt ig välkommet nu då. så ska dra ! tjing !

Kommentarer
Postat av: louise

hej hej hoppas du har det bra.. Massor av kramar från mig till iallafall. PUSS

2009-11-13 @ 14:14:21
URL: http://louisetjader.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0