10 November


Nu sitter jag hemma hos mamma igen. Det är alltid mysigt. Det är faktiskt skönt att få variera lite mellan mamsen och papsen eftersom det kan bli lite för mycket om man stannar hos en person för länge.

Idag har ja vart i skolan jag Koffa och Fiso var med två el ettor och gjorde klart vårt lilla projekt till öppethus som vi har den 19November från 18.00 tror jag det är ^ Kom gärna dit. Vi har även tjejkväll 3 December för ni som inte visste de ;D Brukar alltid vara väldigt lyckat.

Men men Projektet blev klart. Blev ett bild spel me lite musik o sådär. Blev faktiskt nöjd. Tyckte den blev mysig. Imorgon börjar Svenska B np, dvs TALET, för vissa tvåor , jag har mitt på torsdag vilket innebär ytterligare en dag att öva på. Känns lite bråttom nu eftersom mitt tal inte är fem min och ja är helfast. :/ jag vet inte vad ja ska göra. HJÄLP!!!

Nu ska jag duscha sen ska jag lägga mig i sängen och fortsätta skriva på talet och läsa de högt för mig själv så jag kan det.
Ha de bra. 
 
Skepp oHoj!
En bild på mamsen , sedan jag i bakrunden som löser Sudoko haha :D
mamma grillar

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0