4e december

Hejsan , nu kommer bilden där jag HAR färgat mitt hår. som sagt inte så stor skillnad men jag ville bara ha lite lite mörkare så jag är nöjd. Sen kommer även lite bilder från igår när vi var påväg till lekhuset för ett studiebesök! :D Det var riktigt kul Richard och Emil skulle inte följt med egentligen men vi behövde en chaufför och då blev de Richard ohc Emil hoppa in i sista sekund. Men det var riktigt kul så det blev en kanon dag..

Hej och välkommen till mcdonalds, kan ja få din beställning.
Richard: Hej jag vill ha 13 cheese och en gladd med choklad topping.

HAHAHAHHA XD  alla skulle ha två cheese var utom richard för han skulle inte ha någon och emil skulle ha fem cheese + att glassen var emils också! Kanon dag , tack alla ! :)



Koffa Fiso och jag trängdes i mittersta baksätet. :D


Emil fick sitta allra längst bak och fick hoppa in och ut genom bakluckan hahah jag som var minst behövde inte sitta där , jätteskönt:D

CC hade det gött i Framsätet! :)

Richard, Chauffören :)


Tjing! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0