23 December

Idag är det dagen före dopparedagen! se där vad året går fort. Det är nu min 17 jul jag firar och jag kan inte fatta att jag börjar bli gammal. Tror ajg redan är inne i klimateriet eller hur de nu stavas. ^
Idag var jag, pappa, louise och micke och kollade in nya filmen avatar. Den får 4.5 av 1-5 i betyg! Riktigt bra.
Nu har jag även bestämt mig för vad jag ska göra på nyår. Det blir fest hos Sabina i Finspång. Pappa har jouren så hoppas på att han kan hämta mig efteråt. Gillar inte att sova borta när jag festat.
Just de var även istan med Erica och hon köpte sina sista julklappar. Tror far och mor din kommer bli riktigt glada, moa med! :)
Nu ska jag städa lite. Hörde tydligen något om att hela familjen ska sova i vårt lilla hus imorgon och att en viss pappa tar min säng! De gillas inte! Ska kämpa så jag får sova i den:)

Sist men inte minst. missa inte Kalle Ankas jul!


Lägger upp en bild på en katt eftersom de är det jag önskar mig mest av allt i julklapp :)



GOD * jävla * JUL på er ! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0